Werken bij

VACATURES (4)


Kandidaat-notaris Ondernemingsrecht

Ben jij een kandidaat-notaris met passie voor het ondernemingsrecht? Wil je jezelf verder ontwikkelen binnen een gerenommeerd kantoor en deel uitmaken van een sterk en collegiaal team? Dan is Krans Notarissen op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Als kandidaat-notaris ondernemingsrecht bij Krans Notarissen werk je zelfstandig aan uiteenlopende dossiers binnen onze sectie ondernemingsrecht. Of het nu gaat om fusies, overnames, het opzetten van samenwerkingsverbanden, herstructureringen of het oprichten van vennootschappen. Je hebt oog voor detail. Je bent gericht op de wensen van je gesprekspartner, je behartigt de belangen van onze cliënten en adviseert op maat. Je spart en werkt samen met de notaris, mede kandidaat-notarissen én alle andere collega’s binnen kantoor.

Wie zoeken wij?

Je hebt een sterke persoonlijkheid en jij weet waar je nu staat in je carrière. Je hebt de ambitie om jezelf verder te ontwikkelen binnen het ondernemingsrecht en het notariaat. Je kunt zelfstandig werken en durft initiatief te nemen, maar je bent ook niet bang om hulp te vragen wanneer dat nodig is. Je herkent jezelf in het volgende.

• Je bent kandidaat-notaris en hebt affiniteit in ondernemingsrecht. Ervaring is een pré!

• Enthousiaste starters zijn ook welkom om te reageren!

• Je hebt de beroepsopleiding voltooid en je bent waarnemingsbevoegd (of bijna).

• Je hebt een positieve instelling en uitdagingen ga je niet uit de weg.

• Je bent omgevingsbewust, zo begrijp je de specifieke en diverse behoeften van onze cliënten en je weet daar moeiteloos op in te spelen.

• Je bent nauwkeurig, klantgericht en hebt uitstekende communicatieve vaardigheden.

• Je bent proactief, denkt in oplossingen en hebt oog voor zowel juridische als commerciële belangen.

Wat bieden wij?

Bij Krans Notarissen bieden we een werkomgeving waar je volop kansen krijgt om jezelf te ontplooien. Daarnaast bieden we:

• een professioneel team binnen de sectie ondernemingsrecht bestaande uit de notaris, drie kandidaat-notarissen, een klerk en ondersteuning, die collegialiteit en het wij-gevoel centraal heeft staan;

• een omgeving met focus op kwaliteit, dat zie je in alles terug wat wij doen;

• een inspirerende werkomgeving in een prachtig pand in het hart van Haarlem;

• een belangrijke functie binnen de dynamiek op kantoor waar naar je geluisterd wordt en er aandacht is voor jouw persoonlijke ontwikkeling.

Mooie kans!

Heb je al enige jaren ervaring specifiek in het notariële ondernemingsrecht? Bij Krans notarissen wordt ambitie zeer gewaardeerd, wordt je wekelijks als kandidaat notaris betrokken bij het beleid en ben je belangrijk voor onze plannen in de toekomst. Spreekt dit je aan? Dan zijn er zeker ook mogelijkheden voor jou!

Eens kennismaken?

Spreekt deze vacature je aan? Kom eens kennismaken en stuur je CV naar [email protected] Mocht je vragen op HR gebied, bel dan even naar 023 5319398 en vraag naar Barbara. Heb je inhoudelijke vragen, Annette staat je graag te woord!




Dossierbeheerder Nalatenschappen

Wil jij deel uitmaken van een team waar zorgvuldigheid, empathie en professionaliteit centraal staan? Heb je al ervaring binnen het beheren van nalatenschapsdossiers of een vergelijkbare administratieve functie? Of sta je aan het begin van je carrière en wil je je ontwikkelen in dit vakgebied? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! We zoeken bij voorkeur een kandidaat met ervaring, maar bieden ook ruimte voor iemand die bereid is om het vak vanaf de basis te leren.

Wat ga je doen?

Beheer van nalatenschapsdossiers

Je bent verantwoordelijk voor het opstarten, beheren en afronden van nalatenschapsdossiers. Met jouw nauwkeurige en gestructureerde werkwijze zorg je ervoor dat alle benodigde documenten worden verzameld en dat elk dossier tot in detail wordt afgehandeld.

Cliëntencontact

Als eerste aanspreekpunt voor onze cliënten bied je een luisterend oor met een professionele benadering. Je begrijpt dat je te maken hebt met gevoelige kwesties, soms in emotioneel beladen situaties. Ervaring in het werken met cliënten in dergelijke omstandigheden is een pre, maar als je nog niet veel ervaring hebt, begeleiden we je om je op dit vlak te ontwikkelen.

Heldere communicatie en conflictbeheer

Je begeleidt cliënten en erfgenamen door het proces van afhandeling van nalatenschappen, waarbij je zorgt voor duidelijke en zorgvuldige communicatie over de voortgang van dossiers. Conflicten of spanningen binnen families kunnen zich voordoen, en ervaring in het professioneel managen van zulke situaties is een pluspunt. Als je nog geen ervaring hebt met conflictbeheer, zullen wij je hierin ondersteunen.

Voorbereiden en indienen van aangiften

Met jouw administratieve vaardigheden stel je aangiften van nalatenschappen op en dien je deze tijdig in. Je denkt mee over fiscale optimalisaties en kunt je goed oriënteren in complexe juridische vraagstukken. Bij voorkeur heb je ervaring met dergelijke aangiften, maar we bieden ook interne begeleiding om je hierin te bekwamen als je nog geen ervaring hebt.

Dossierbeheer

Jouw organisatorische vaardigheden en gestructureerde werkwijze dragen bij aan een vlotte afhandeling van de dossiers. Ervaring met dossierbeheer is gewenst, maar we staan ook open voor iemand die graag het vak wil leren en de nodige ambitie toont om zich te ontwikkelen.

Wie zoeken wij?

• Je bent nauwkeurig, georganiseerd en hebt een gestructureerde manier van werken.

• Je hebt sterke administratieve en organisatorische vaardigheden.

• Je bent communicatief sterk en kunt een professionele toon aanhouden, zeker in gevoelige situaties.

• Ervaring in een soortgelijke functie of binnen het beheer van nalatenschapsdossiers is een pré.

• Je hebt een empathische instelling en weet adequaat om te gaan met conflicten en spanningen binnen families.

Wat bieden wij?

We streven naar een zo ervaren mogelijke kandidaat, maar bieden ook ruimte aan talentvolle starters die het vak vanaf de basis willen leren. Je kunt rekenen op een uitgebreide inwerkperiode en interne begeleiding, zodat je je deze functie eigen kunt maken. Bij ons krijg je de kans om je professioneel te ontwikkelen, of je nu ervaring hebt of nog niet, en uit te groeien tot een onmisbare schakel in ons team.

Eens kennismaken?

Spreekt deze vacature je aan? Kom eens kennismaken en stuur je CV naar [email protected] Mocht je vragen op HR gebied, bel dan even naar 023 5319398 en vraag naar Barbara. Heb je inhoudelijke vragen, Francien staat je graag te woord!




Freelance Applicatiebeheerder

Wat ga je doen?

Als applicatiebeheerder ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning en optimalisatie van diverse applicaties binnen onze organisatie. Je fungeert als schakel tussen onze externe systeembeheerder en leveranciers op het gebied van telefonie, printing en software. Jij zorgt ervoor dat applicaties optimaal functioneren. In de dagelijkse gang van zaken voorzie jij in de behoefte van vragen op het gebied van werkplekbeheer, helpdesk en veilig werken voor én door onze medewerkers. Jij coördineert het oplossen van technische vraagstukken, het onderhouden van systemen en het implementeren van nieuwe projecten.

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?

• Fungeren als aanspreekpunt voor zowel interne als externe stakeholders

• Ondersteunen van gebruikers bij technische vragen en problemen

• Beheren en optimaliseren van bestaande applicaties

• Samenwerken met ontwikkelaars om nieuwe functionaliteiten te implementeren

• Monitoren van applicatieprestaties en proactief problemen oplossen

• Documenteren van processen, procedures, handleidingen en technische specificaties

• Coördineren van nieuwe projecten m.b.t. hardware- en softwarebeheer

Wat neem jij mee?

• Minimaal 2 jaar ervaring in applicatiebeheer of een vergelijkbare rol

• Ervaring en kennis van systemen als bijvoorbeeld Codex, Afas, Microsoft, Adobe is een pré

• Flexibiliteit in beschikbaarheid / wekelijks op basis van vraag en aanbod

Wat bieden wij?

• Een collegiale en informele werksfeer

• Ruimte voor eigen initiatief

• Flexibele werktijden

• Aantal uur per week in overleg

Spreekt deze opdracht je aan? Dan horen graag van jou! 

Stuur ons je CV en/of blijk van interesse naar ons emailadres hr@kransnotarissen. Mocht je vragen hebben, bel dan even naar 023 5319398 en vraag naar Barbara of Michaela.




Studeren & werken bij Krans Notarissen

Ben jij een gemotiveerde student op zoek naar een flexibele bijbaan? Bij Krans Notarissen bieden we jou de kans om algemene werkervaring in een kantooromgeving op te doen én tegelijkertijd inhoudelijke en praktische kennis van het notariaat te verwerven.

Neem die voorsprong op de arbeidsmarkt en kom bij Krans Notarissen waardevolle werkervaring opdoen die je voorbereidt op je carrière!

Wat ga je doen?

Als algemeen medewerker ondersteun jij op het secretariaat en de receptie. Afhankelijk van je kennis, talenten en vaardigheden ook onze juridisch medewerkers bij hun dagelijkse werkzaamheden. Denk daarbij aan het ontvangen van cliënten aan de deur, het verwerkten van gepasseerde aktes bij het kadaster, het voorbereiden van documenten en alle overige voorkomende werkzaamheden die eraan bijdragen dat onze dienstverlening dagelijks op rolletjes verloopt.

Wat bieden wij?

Flexibele uren: Perfect te combineren met je studie.

• Lerende omgeving: Werk samen met een divers team van jonge en ervaren collega's die al jarenlang in het vak zitten.

• Persoonlijke groei: Ontwikkel je vaardigheden en bouw aan je toekomst.

• Mooie aanvulling op je CV: Laat zien dat je bereid bent om te leren en je te ontwikkelen.

• Voorsprong op de arbeidsmarkt: Doe waardevolle werkervaring op die je voorbereidt op je carrière.

Eens kennismaken?

Laat van je horen neem contact met ons op. Stuur een mailtje naar [email protected] Mocht je vragen hebben, bel dan even naar 023 5319398 en vraag naar Barbara.


Krans Notarissen

handelsregisternr: 34308463
btw nr: NL8017.94.900.B.01

Openingstijden

Maandag08:30 - 17:00 uur
Dinsdag08:30 - 17:00 uur
Woensdag08:30 - 21:00 uur
Donderdag08:30 - 17:00 uur
Vrijdag08:30 - 17:00 uur

Bezoekadres

Van Eedenstraat 20
2012 EM Haarlem

Postadres

Postbus 104
2000 AC Haarlem