Bij WIJZ notarissen doen we ons best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht je onverhoopt toch niet tevreden zijn, dan horen wij dit graag, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. Wij adviseren je om je klacht eerst te bespreken met de notaris of medewerker die betrokken is. Vaak zullen we er samen uitkomen. Als dat niet lukt, kun je een officiële klacht indienen via een brief of e-mail. Je klacht wordt dan zorgvuldig beoordeeld door de verantwoordelijke notaris. Wij nodigen je dan graag uit voor een gesprek, eventueel met een andere notaris erbij. Je ontvangt binnen een maand een inhoudelijke reactie. Indien wij toch meer tijd nodig hebben, dan hoor je dat tijdig van tevoren. Ben je daarna niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kun je je klacht voorleggen aan:
• De Geschillencommissie Notariaat: www.degeschillencommissie.nl
• De Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB): www.knb.nl