Welkom bij Signa Notarissen uit Zevenbergen (gemeente Moerdijk)!

Hoe maak ik mijn relatie officieel? Eenmanszaak of bv? Wat betekent een scheiding voor mij? Is mijn droomhuis juridisch oké? Moet ik een erfenis accepteren? Een financiële toekomst en zorg voor mijn kinderen vastleggen? Zorg voor later voor mijn partner en bedrijf?

Alle medewerkers van Signa Notarissen in Zevenbergen (gemeente Moerdijk) staan graag voor je klaar met informatie en advies voor de belangrijkste momenten in jouw leven. Wij ondersteunen je bij het maken van keuzes en zorgen voor het juridisch juist vastleggen van jouw zaken.

Heeft u een vraag? Wij staan u graag te woord.

mr. Marco Stout
mr. Ceciel Jeuken
mr. Titia de Vries

nieuws van het notariskantoor

16 maart 2020

Corona

Naar aanleiding van het aangescherpte RIVM-beleid, heeft Signa Notarissen vastgesteld welke gevolgen dit heeft voor geplande besprekingen en ondertekenafspraken, bezoekers aan kantoor en voor medewerkers. Dit is hieronder weergegeven.

1. Geplande besprekingen en ondertekenafspraken

Uitgangspunt is dat besprekingen en ondertekenafspraken op kantoor in principe gewoon door gaan. Wilt u als klant de afspraak liever uitstellen of per volmacht tekenen dan kan dat in de meeste gevallen. U kunt dan met ons bellen of mailen. Indien u met meerdere partijen een afspraak hebt staan, zoals bij de overdracht van een woning, dan moet u dit uiteraard in overleg met alle partijen doen.
Heeft u een afspraak voor een bespreking staan en wilt u deze liever verzetten? Neem dan hierover contact met ons op. Voor afspraken met klanten thuis, op hun kantoor of elders ‘op locatie’ geldt dat in overleg steeds moet worden bekeken of die doorgang kunnen vinden.

2. Bezoekers aan ons kantoor
Om verdere verspreiding van het Coronavirus tegen te gaan, verwachten we van bezoekers aan ons kantoor dat zij zich ook aan de richtlijnen vanuit het RIVM houden, dus bij neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts verzoeken we u om niet naar kantoor te komen en contact met ons op te nemen om een oplossing te zoeken. Bij aanwezigheid in ons kantoor vragen wij u de richtlijnen te blijven volgen, dus geen handen schudden, regelmatig handen wassen en hoesten/niezen in de elleboog. Mede omdat wij klanten, bezoekers en medewerkers in de risicogroepen hebben is dit belangrijk.

3. Communicatie
Een groot deel van onze medewerkers werkt geheel of deels thuis. Aangezien diverse medewerkers ook (kleine) kinderen hebben, zal het thuiswerken ook deels buiten kantooruren plaats vinden. Daarom verzoeken wij u de communicatie zoveel mogelijk per e-mail plaats te laten vinden. Op onze website zullen wij deze informatie bijwerken in geval er nieuwe richtlijnen van toepassing worden. Raadpleeg daarom regelmatig onze site indien u een afspraak bij ons hebt in de komende weken.

Deze informatie is bijgewerkt op dinsdag 28 april 2020.

nieuws van netwerk notarissen

15 september 2020nieuws

Prinsjesdag 2020: dit zijn de belastingplannen voor 2021

Vandaag is het Prinsjesdag. De troonrede is voorgelezen en de Miljoenennota en het Belastingplan 2021 zijn gepresenteerd. Hieronder worden een aantal belangrijke plannen voor je uitgelicht.
Overdrachtsbelasting
Per 1 januari...

lees verder >
4 september 2020nieuws

Winst uitkeren in de coronaperiode?

Als je aandeelhouder bent van een bv die winst heeft gemaakt, dan kan de bv de winst aan jou uitkeren. De winst die een bv aan de aandeelhouders uitkeert...

lees verder >
26 augustus 2020nieuws

Antwoord op hedendaagse vragen in ons gratis magazine

Of je nou met een concrete vraag zit of gewoon eens wilt kijken wat er allemaal te regelen valt, je leest erover in ons magazine JUST. In ons magazine krijg...

lees verder >
mr. M.C. Stout (Marco)notaris
Marco is in 2015 benoemd tot notaris en heeft een ruime ervaring op het gebied van het familierecht en het onroerend goed. Afhandeling van (complexe) nalatenschappen is zijn specialiteit. Hij is dan ook daarvoor gecertificeerd lid van de NOVEX, de organisatie voor executeurs en vereffenaars van nalatenschappen.
mr. M.M.L. Jeuken (Ceciel) toegevoegd notaris
Sinds 1995 verbonden aan ons kantoor. Zij is voornamelijk werkzaam in de ondernemingspraktijk en de familiepraktijk. Ceciel heeft veel ervaring met complexe ondernemingsrecht zaken.
mr. T.C. de Vries (Titia)toegevoegd notaris
Titia is toegevoegd notaris en heeft ruime ervaring met complexe onroerend goed zaken. Daarnaast heeft zij veel kennis van het ondernemingsrecht.
mr. E.M.F. van den Broek (Ellis)kandidaat-notaris
Ellis heeft meerdere jaren ervaring binnen het notariaat en stelt binnen ons kantoor uw samenlevingscontract, testament, levenstestament en overige familierechtelijke akten voor u op.
E.E.M. de Vogel -Dikmans (Emily)notarisklerk
Emily is sinds 1998 werkzaam in het notariaat en vanaf 1 januari 2000 verbonden aan ons kantoor. In 2004 heeft zij haar opleiding tot notarisklerk afgerond. Op ons kantoor houdt zij zich bezig met de onroerend goedpraktijk, zowel zakelijk als particulier.
mr. E.E.M. van Beek (Edith)juridisch medewerkster
Edith is een aantal jaar uit het notariaat geweest en is sinds 2015 weer terug. Op ons kantoor is zij werkzaam in de particuliere onroerend goedpraktijk. Zij verzorgt graag de overdracht van uw woning en de oversluiting van uw hypotheek.
V.A.C.W. Schoovers (Vera)juridisch medewerkster
Vera werkt bij ons kantoor sinds 2007 als juridisch medewerker. Zij is voornamelijk werkzaam in de ondernemingspraktijk. In 2007 heeft zij haar HBO-Rechten diploma behaald met als specialisatie notarieel recht.
P.C.F.J. Naalden (Petra) juridisch medewerkster
Petra heeft veel ervaring op allerlei gebieden in het notariaat. Nu is zij werkzaam in de familiepraktijk en wikkelt nalatenschappen helemaal voor u af. Daarnaast maakt zij aangiftes erfbelasting en verzorgt ze de doorhalingen van de hypotheken.
J.M.I. Groffen (Ingrid)juridisch medewerkster
Ingrid maakt voor uw graag uw testament, levenstestament en samenlevingscontract op. Met ongeveer 20 jaar werkervaring in het notariaat is zij sinds 2019 ons kantoor komen versterken.
A.M.H (Amy) Langen-van Beeksecetaresse
Amy werkt bij ons sinds mei 2017 als receptioniste/secretaresse en is het eerste aanspreekpunt van ons kantoor.
S.C.J. (Shelley) Doomensecretaresse
Samen met Amy is Shelley uw eerste aanspreekpunt op kantoor en zorgt zij dat alle zaken vlekkeloos verlopen.
E.P. (Petra) Haacksecretaresse

Signa Notarissen

handelsregisternr: 58053875
btw nr: NL852852241B01

Openingstijden

Maandag08:30 - 17:00 uur
Dinsdag08:30 - 17:00 uur
Woensdag08:30 - 17:00 uur
Donderdag08:30 - 17:00 uur
Vrijdag08:30 - 17:00 uur
Ons notariskantoor uit Zevenbergen helpt u ook graag in Moerdijk en West-Brabant. Onze notarissen staan met advies voor u klaar. Neem vandaag nog contact op!

Bezoekadres

Gildelaan 11
4761 BA Zevenbergen

Postadres

Postbus 64
4760 AB Zevenbergen

vraag stellen

Je kunt hieronder je gegevens en je vraag invullen. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

afspraak maken

Als je hieronder je gegevens invult nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op om de afspraak in te plannen.