Beste cliënt,

In verband met het coronavirus zijn wij genoodzaakt een aantal maatregelen te nemen, in het belang van u en onze medewerkers. Graag willen wij u bij deze op de hoogte brengen van deze maatregelen.

A. ALGEMEEN

1. Wanneer u last hebt van de bekende Corona verschijnselen of in contact bent geweest met personen die besmet zijn (geweest), of u of een van uw huisgenoten koorts heeft, dan verzoeken wij u niet bij ons op kantoor langs te komen en telefonisch of per e-mail contact met ons op te nemen.

2. Wij zijn terughoudend met onaangekondigd bezoek.

3. Wij vragen aan onze medewerkers om voor een groot deel thuis te werken. Wel is een minimale bezetting aanwezig. Wij vragen hiervoor uw begrip.

4. Ons kantoor is op werkdagen geopend van 08.30 tot 12.30 uur en van 13.30 uur tot 17.00 uur. Op de dinsdagavond is ons kantoor eveneens geopend tot 20.00 uur, echter alleen op afspraak.

5. Ons kantoor is telefonisch bereikbaar op werkdagen vanaf 8.30 uur op telefoonnummer 024 6414544.

6. Ons kantoor is altijd per mail bereikbaar via info@bvbnotarissen.nl. Het kan zijn dat door de lage bezettingsgraad er niet meteen een reactie volgt.

B. HET ONDERTEKENEN VAN AKTEN

1. Er wordt verzocht om transacties zoveel mogelijk per volmacht afgehandeld, zodat ondertekensessies met zo weinig mogelijk personen kunnen plaatsvinden. De volmacht wordt u per mail toegezonden. De volmacht kunt u ondertekenen om deze vervolgens in te scannen en naar ons kantoor terug te zenden. Wij zullen nog telefonisch met u contact opnemen, zodat u aan ons kunt bevestigen dat wij van deze volmacht gebruik kunnen maken. Vragen over de te tekenen stukken kunt u telefonisch of per mail stellen. De toelichting op de te tekenen stukken zal ook telefonisch en per mail geschieden.

2. Voor sommige handelingen is een fysieke aanwezigheid op het notariskantoor wettelijk vereist. Denk aan het tekenen van een testament, levenstestament of een hypotheekakte. U krijgt van onze medewerkers te horen op welk tijdstip u verwacht wordt om te komen tekenen. De ondertekening zal plaatsvinden ten overstaan van de notaris en daarbij zijn anderen dan de personen die moeten komen tekenen niet gewenst, gezien de gezondheidsrisico’s. Ook voor deze handelingen geldt dat vragen over de te tekenen stukken telefonisch of per mail gesteld kunnen worden. Dit om de duur van de afspraak zo kort mogelijk te laten zijn.

3. Makelaars en (hypotheek)adviseurs en andere belangstellenden worden verzocht niet bij de ondertekening van de akte aanwezig zijn.

4. Wij verzoeken u uw eigen pen mee te nemen en bij binnenkomst een mondkapje te dragen.

5. Bij binnenkomst op kantoor dient u meteen uw handen te desinfecteren bij de desinfectiezuil. Daarna kunt u naar de kamer gaan waar u in het bijzijn van de notaris uw handtekening kunt zetten.

6. Er is geen garderobe beschikbaar voor uw jas.

C. AFSPRAKEN VOOR BESPREKINGEN (NIET VOOR ONDERTEKENING VAN AKTEN)

1. Afspraken voor besprekingen zullen zoveel mogelijk – in plaats van bij ons op kantoor – telefonisch of via video-chat – plaatsvinden.

2. Wij zullen voorlopig niet bij u thuis of bij uw bedrijf komen. Het zijn bijzondere tijden, die vragen om bijzondere maatregelen. Wij vragen hiervoor uw begrip.

Met vriendelijke groeten Team Bruggink en van Beek notarissen

Lees verder...

nieuws van netwerk notarissen

14 mei 2021nieuws

Gezien in Max Meldpunt: een recreatiewoning met zorgen. Maar het kan gelukkig anders.

Nu de zomer nadert en we door de pandemie ontdekken hoe fijn Nederland als vakantieland kan zijn, is het kopen van een chalet op een vakantiepark voor veel Nederlanders een...

lees verder >
19 april 2021nieuws

Er komt een wetswijziging voor erfbelasting voor weeskinderen

In november 2020 maakte het tv-programma Kassa in samenwerking met Lucienne van der Geld van Netwerk Notarissen een item over Linda, die toen terminaal ziek was, en haar 13-jarige zoon...

lees verder >
7 mei 2021nieuws

Kosteloos stappenplan voor verenigingen en stichtingen

Wij hebben een praktisch stappenplan ontwikkeld voor verenigingen en stichtingen. Dit stappenplan is kosteloos bij ons op te vragen. Het stappenplan helpt de stichting of vereniging waarbij je bent betrokken,...

lees verder >
de heer mr. P. van Beek (Patrick)Notaris

Werkzaam in de algemene notariële (advies) praktijk met een accent op woningbouwprojecten en het ondernemingsrecht. Is naast notaris ook mediator, estateplanner en fiscaal jurist.
de heer mr. J.F.V.N. Verploegen (Joost)Notaris

Werkzaam in de algemene notariële (advies) praktijk met een accent op agrarisch recht, commercieel vastgoed en ondernemingsrecht. Bestuurslid van de Vereniging Agrarisch Recht( VAR) en de Vereniging voor Agrarische Specialisten in het Notariaat (VASN). Als docent verbonden aan Instituut na- en bijscholing van Notariële en Juridische Medewerkers (INM) en Stichting Beroepsopleiding voor het Notariaat (SNB). Medewerker van het Land- en Tuinbouwbulletin.
mevrouw mr. V.C.M. Rutten (Vivienne)Kandidaat-notaris E-mail: v.rutten@bvbnotarissen.nl

Werkzaam in de algemene notariële (advies) praktijk met een accent op de vastgoedpraktijk, waaronder begrepen de behandeling van bouwprojecten.
de heer mr. G.J.T.M. Niesink (Guido)Kandidaat-notaris E-mail: g.niesink@bvbnotarissen.nl

Werkzaam in de algemene notariële (advies) praktijk met een accent op de vastgoedpraktijk en het personen- en familierecht.
mevrouw mr. M.D.E. Elsinghorst (Marleen)Kandidaat-notaris E-mail: m.elsinghorst@bvbnotarissen.nl

Werkzaam in de algemene notariële (advies) praktijk met een accent op het personen- en familierecht.
mevrouw mr. G.E.P.M.M. van der Linden (Gabriëla)Kandidaat-notaris E-mail: g.vanderlinden@bvbnotarissen.nl

Voornamelijk werkzaam in de vastgoedpraktijk.
mevrouw mr. L.M.G. Willems (Lisa)Jurist E-mail: l.willems@bvbnotarissen.nl

Werkzaam in de (algemene) notariële adviespraktijk met een accent op de vastgoedpraktijk.
mevrouw M.S. Bleijenberg (Mariël)Notarisklerk E-mail: m.bleijenberg@bvbnotarissen.nl

Voornamelijk werkzaam in de vastgoedpraktijk, alsmede de ondernemingsrechtpraktijk.
mevrouw I.J.B. Heebink (Iris)Juridisch medewerker E-mail: i.heebink@bvbnotarissen.nl

Voornamelijk werkzaam in het personen- en familierecht.
mevrouw S.M. Albers (Sanneke)Notarieel medewerker E-mail: s.albers@bvbnotarissen.nl

Voornamelijk werkzaam in de vastgoedpraktijk.
mevrouw P.D.L. van Riel (Petra)Notarisklerk E-mail: p.vanriel@bvbnotarissen.nl

Werkzaam in de algemene notariële (advies) praktijk met een accent op de vastgoedpraktijk, waaronder begrepen de behandeling van bouwprojecten.
mevrouw M.J.C. van Maasacker (Mirjam)Notarisklerk E-mail: m.vanmaasacker@bvbnotarissen.nl

Voornamelijk werkzaam in de vastgoedpraktijk, alsmede de ondernemingsrechtpraktijk.
mevrouw L.H.M. Rensen (Laurie)Notarisklerk E-mail: l.rensen@bvbnotarissen.nl

Werkzaam in de algemene notariële (advies) praktijk met een accent op het familie- en ondernemingsrecht.
mevrouw P.W.A. van den Oever (Petra)Secretaresse E-mail: info@bvbnotarissen.nl

Voornamelijk werkzaam als secretaresse voor het notariaat.
mevrouw M.P.J. Van Dorst (Mariëlle)Secretaresse E-mail: info@bvbnotarissen.nl

Voornamelijk werkzaam in de administratie voor het notariaat.
mevrouw C. de Rooy (Chantal)Secretaresse E-mail: info@bvbnotarissen.nl

Voornamelijk werkzaam als telefoniste/secretaresse voor het notariaat.
mevrouw N.C.J.G. van Os-Ariëns (Natascha)Secretaresse E-mail: info@bvbnotarissen.nl

Voornamelijk werkzaam in de administratie voor het notariaat.
mevrouw D. Verheugen (Demi)Secretaresse E-mail: info@bvbnotarissen.nl

Voornamelijk werkzaam als secretaresse voor het notariaat.
mevrouw J.H.M. van Gemert (Miranda)Boekhoudster E-mail: boekhouding@bvbnotarissen.nl

Voornamelijk werkzaam voor de boekhouding van het notariaat.
mevrouw G.P.C.M. Wolf (Petra)Administratief medewerker/office manager E-mail: p.wolf@bvbnotarissen.nl

Voornamelijk werkzaam in de administratie voor het notariaat.
mevrouw F.M. Dekker (Floor)Stagiaire

Voornamelijk werkzaam in de administratie

Bruggink & Van Beek Notarissen

handelsregisternr: 09208457
btw nr: NL 8092.22.851.B01

Openingstijden

Maandag08:30 - 17:00 uur
Dinsdag08:30 - 20:00 uur
Woensdag08:30 - 17:00 uur
Donderdag08:30 - 17:00 uur
Vrijdag08:30 - 17:00 uur
* Ons kantoor heeft een eigen parkeerterrein aan de zijkant van het pand. * Legalisaties worden uitgevoerd op woensdagochtend en vrijdagmiddag, enkel op afspraak.

Bezoekadres

Oosterweg 6
6602 HD Wijchen

vraag stellen

Je kunt hieronder je gegevens en je vraag invullen. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

afspraak maken

Als je hieronder je gegevens invult nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op om de afspraak in te plannen.