Beste cliënt,

In verband met het coronavirus zijn wij genoodzaakt een aantal maatregelen te nemen, in het belang van u en onze medewerkers. Graag willen wij u bij deze op de hoogte brengen van deze maatregelen.

ALGEMEEN

1. Wanneer u last heeft van de bekende Corona verschijnselen of in contact bent geweest met personen die besmet zijn (geweest), of u of een van uw huisgenoten koorts heeft, dan verzoeken wij u niet bij ons op kantoor langs te komen en telefonisch of per e-mail contact met ons op te nemen.

2. Wij ontvangen geen bezoek zonder afspraak.

3. Wij vragen aan onze medewerkers om voor een groot deel thuis te werken. Wel is een minimale bezetting aanwezig. Wij vragen hiervoor uw begrip.

4. Ons kantoor is op werkdagen geopend van 08.30 tot 12.30 uur en van 13.30 uur tot 17.00 uur. Op de dinsdagavond is ons kantoor eveneens geopend tot 20.00 uur, echter alleen op afspraak.

5. Ons kantoor is telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 uur 17.00 uur op telefoonnummer 024-6414544.

6. Ons kantoor is altijd per mail bereikbaar via info@bvbnotarissen.nl. Het kan zijn dat door de lage bezettingsgraad er niet meteen een reactie volgt.

HET ONDERTEKENEN VAN AKTEN

1. Transacties worden zoveel mogelijk per volmacht afgehandeld. De volmacht wordt u per mail toegezonden. De volmacht kunt u ondertekenen om deze vervolgens in te scannen en naar ons kantoor terug te zenden. Wij zullen  telefonisch nog  contact met u opnemen, zodat u aan ons kunt bevestigen dat wij van deze volmacht gebruik kunnen maken. Vragen over de te tekenen stukken kunt u telefonisch of per mail stellen. De toelichting op de te tekenen stukken zal ook telefonisch en per mail geschieden.

2. Voor sommige handelingen is een fysieke aanwezigheid op het notariskantoor wettelijk vereist. Denk aan het tekenen van een testament, levenstestament of een hypotheekakte. U krijgt van onze medewerkers te horen op welk tijdstip u verwacht wordt om te komen tekenen. De ondertekening zal plaatsvinden ten overstaan van de notaris en daarbij zijn anderen dan de personen die moeten komen tekenen niet gewenst, gezien de gezondheidsrisico’s. Ook voor deze handelingen geldt dat vragen over de te tekenen stukken telefonisch of per mail gesteld kunnen worden. Dit om de duur van de afspraak zo kort mogelijk te laten zijn.

3. Makelaars en (hypotheek)adviseurs en andere belangstellenden kunnen niet bij de ondertekening van de akte aanwezig zijn. Hieronder vallen ook uw kinderen en/of andere familieleden.

4. Wij verzoeken u uw eigen pen mee te nemen.

5. Bij binnenkomst op kantoor dient u meteen uw handen te wassen. Daarna kunt u naar de kamer gaan waar u in het bijzijn van de notaris uw handtekening kunt zetten.

6. Er is geen garderobe beschikbaar voor uw jas.

AFSPRAKEN VOOR BESPREKINGEN (NIET VOOR ONDERTEKENING VAN AKTEN)

1. Bestaande afspraken voor besprekingen zullen zoveel mogelijk – in plaats van bij ons op kantoor – telefonisch of via video-chat – plaatsvinden. Als de afspraak al eerder is ingepland, zullen we contact opnemen om met u af te stemmen hoe aan deze afspraak gevolg gegeven zal worden.

2. Afspraken voor besprekingen die bij ons op kantoor moeten plaatsvinden, worden zoveel mogelijk doorgeschoven naar een later vast te stellen datum.

3. Wij zullen voorlopig niet bij u thuis of bij uw bedrijf komen.

Het zijn bijzondere tijden, die vragen om bijzondere maatregelen. Wij vragen hiervoor uw begrip.

Met vriendelijke groeten Team Bruggink en van Beek notarissen

Lees verder...

nieuws van netwerk notarissen

29 mei 2020nieuws

Een nieuw systeem voor de belastingen?

De staatssecretaris van Financiën, Hans Vijlbrief, heeft een onderzoek gepresenteerd naar een nieuw en eenvoudiger belastingsysteem. Ook is in het nieuw voorgestelde systeem de belastingdruk beter verspreid.
In het onderzoek...

lees verder >
13 mei 2020nieuws

Betaalpauze voor je hypotheek

Als je geld hebt geleend voor de aankoop of verbouwing van je woning, dan heb je meestal recht op hypotheekrenteaftrek. Je hoeft dan minder inkomstenbelasting te betalen, waardoor je goedkoper...

lees verder >
17 april 2020nieuws

Gezien in MAX Meldpunt: Is het nodig om juist nu een testament te maken?

Het maken van een testament is op dit moment een actueel thema. Maar is er voor jou de noodzaak om juist nu een testament te maken? Lucienne van der Geld...

lees verder >
de heer mr. P. van Beek (Patrick)Notaris

Werkzaam in de algemene notariële (advies) praktijk met een accent op woningbouwprojecten en het ondernemingsrecht. Is naast notaris ook mediator, estateplanner en fiscaal jurist.
de heer mr. J.F.V.N. Verploegen (Joost)Notaris

Werkzaam in de algemene notariële (advies) praktijk met een accent op de commerciële onroerendgoedpraktijk, de agrarische praktijk, alsmede de ondernemingsrechtpraktijk. • Als docent verbonden aan Instituut na- en bijscholing van Notariële en Juridische Medewerkers (INM). • Auteur voor het Handboek voor de fiscaal adviseur in de agrarische sector (HFA). • Lid van de vertrouwenscommissie van de Koninklijke Nederlands Hippische Sportbond (KNHS) regio Brabant. Als docent verbonden aan de beroepsopleiding voor het notariaat en voorzitter vereniging voor agrarische specialisten in het notariaat.
mevrouw mr. V.C.M. Rutten (Vivienne)Kandidaat-notaris

Werkzaam in de algemene notariële (advies) praktijk met een accent op de vastgoedpraktijk, waaronder begrepen de behandeling van bouwprojecten.
de heer mr. J.P.S.A. Wouters (Jan)Kandidaat-notaris

Werkzaam in de algemene notariële (advies) praktijk met een accent op het familierecht.
mevrouw mr. A.A.M.J. Cobussen (Mariëlle)Kandidaat-notaris

Werkzaam in de algemene notariële (advies) praktijk met een accent op het familierecht.
mevrouw mr. M.D.E. Elsinghorst (Marleen)Kandidaat-notaris

Werkzaam in de algemene notariële (advies) praktijk.
mevrouw mr. L.M.G. Willems (Lisa)Jurist

Werkzaam in de (algemene) notariële adviespraktijk met een accent op de vastgoedpraktijk.
mevrouw M.S. Bleijenberg (Mariël)Juridisch medewerker

Voornamelijk werkzaam in de vastgoedpraktijk, alsmede de ondernemingsrechtpraktijk.
mevrouw S.M. Albers (Sanneke)Notarieel medewerker

Voornamelijk werkzaam in de vastgoedpraktijk, alsmede de ondernemingsrechtpraktijk.
mevrouw P.D.L. van Riel (Petra)Juridisch medewerker

Werkzaam in de algemene notariële (advies) praktijk met een accent op de vastgoedpraktijk, waaronder begrepen de behandeling van bouwprojecten.
mevrouw M.J.C. van Maasacker (Mirjam)Juridisch medewerker

Voornamelijk werkzaam in de vastgoedpraktijk, alsmede de ondernemingsrechtpraktijk.
mevrouw L.H.M. Rensen (Laurie)Juridisch medewerker

Werkzaam in de algemene notariële (advies) praktijk met een accent op het familie- en ondernemingsrecht.
mevrouw P.W.A. van den Oever (Petra)Secretaresse

Voornamelijk werkzaam als secretaresse voor het notariaat.
mevrouw M.P.J. Van Dorst (Mariëlle)Secretaresse

Voornamelijk werkzaam in de administratie voor het notariaat.
mevrouw N.C.J.G. van Os-Ariëns (Natascha)Secretaresse

Voornamelijk werkzaam in de administratie voor het notariaat.
mevrouw C. de Rooy (Chantal)Secretaresse

Voornamelijk werkzaam als telefoniste/secretaresse voor het notariaat.
mevrouw D. Verheugen (Demi)Secretaresse

Voornamelijk werkzaam als secretaresse voor het notariaat.
mevrouw J.H.M. van Gemert (Miranda)Boekhoudster

Voornamelijk werkzaam voor de boekhouding van het notariaat.
mevrouw G.P.C.M. Welling-Wolf (Petra)Administratief medewerker/office manager

Voornamelijk werkzaam in de administratie voor het notariaat.
mevrouw G.E.P.M.M. van der Linden (Gabriëla)Notarieel medewerker

Voornamelijk werkzaam in de vastgoedpraktijk.
mevrouw I.J. Heebink (Iris)Stagiaire

Voornamelijk werkzaam in de administratie
mevrouw F.M. Dekker (Floor)Stagiaire

Voornamelijk werkzaam in de administratie

Bruggink & Van Beek Notarissen

handelsregisternr: 09208457
btw nr: NL 8092.22.851.B01

Openingstijden

Maandag08:30 - 17:00 uur
Dinsdag08:30 - 20:00 uur
Woensdag08:30 - 17:00 uur
Donderdag08:30 - 17:00 uur
Vrijdag08:30 - 17:00 uur
* Ons kantoor heeft een eigen parkeerterrein aan de zijkant van het pand. * Legalisaties worden uitgevoerd op woensdagochtend en vrijdagmiddag, enkel op afspraak.

Bezoekadres

Oosterweg 6
6602 HD Wijchen

vraag stellen

Je kunt hieronder je gegevens en je vraag invullen. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

afspraak maken

Als je hieronder je gegevens invult nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op om de afspraak in te plannen.