Wat ga je doen?
Je werkzaamheden bestaan uit:
• het inboeken van nieuwe dossiers;
• de administratieve afhandeling van dossiers;
• het klaarzetten van documenten voor verzending naar het Kadaster;
• het archiveren van documenten en dossiers;
• het verzorgen van de recherches;
• het assisteren bij de balie;
• het opnemen van de telefoon en het beantwoorden van vragen; en
• alle bijkomende secretariële werkzaamheden. Geen dag is hetzelfde!
Wat zoeken wij in onze nieuwe collega?
Wij zoeken een enthousiaste collega met passie voor het notariaat, die:
• precies weet hoe je cliënten te woord staat;
• snel kan schakelen, stressbestendig, accuraat en collegiaal is;
• een uitstekende beheersing heeft van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
• minimaal 3 dagen per week beschikbaar is.
• bij voorkeur al kennis heeft gemaakt met het werken op een notariskantoor.
Wat bieden wij?
Wij zijn een gezellig, middelgroot notariskantoor met een hecht team en bieden:
• een prettige werksfeer met aandacht voor de cliënten en voor elkaar;
• een fijne werkplek op een mooie locatie in Beekbergen omringd met veel natuur; en
• een interessante, veelzijdige baan met ruimte om je verder te ontwikkelen, met de daarbij behorende passende arbeidsvoorwaarden.
Spreekt deze vacature je aan, mail dan zo spoedig mogelijk je CV naar n.fennebeumer@bbnwn.nl.
Nog vragen? Neem dan gerust contact op met onze officemanager, Nanique Fennebeumer 055-506 33 33 .