Wat ga je doen?
Je werkzaamheden bestaan uit:
• het inboeken van nieuwe dossiers;
• de administratieve afhandeling van dossiers;
• het klaarzetten van documenten voor verzending naar het Kadaster;
• het archiveren van documenten en dossiers;
• het verzorgen van de recherches;
• het assisteren bij de balie;
• het opnemen van de telefoon en het beantwoorden van vragen; en
• alle bijkomende secretariële werkzaamheden. Geen dag is hetzelfde!
Wat zoeken wij in onze nieuwe collega?
Wij zoeken een enthousiaste collega met passie voor het notariaat, die:
• precies weet hoe je cliënten te woord staat;
• snel kan schakelen, stressbestendig, accuraat en collegiaal is;
• een uitstekende beheersing heeft van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
• minimaal 3 dagen per week beschikbaar is.
• bij voorkeur al kennis heeft gemaakt met het werken op een notariskantoor.
Wat bieden wij?
Wij zijn een gezellig, middelgroot notariskantoor met een hecht team en bieden:
• een prettige werksfeer met aandacht voor de cliënten en voor elkaar;
• een fijne werkplek op een mooie locatie in Beekbergen omringd met veel natuur; en
• een interessante, veelzijdige baan met ruimte om je verder te ontwikkelen, met de daarbij behorende passende arbeidsvoorwaarden.
Spreekt deze vacature je aan, mail dan zo spoedig mogelijk je CV naar [email protected].
Nog vragen? Neem dan gerust contact op met onze officemanager, Nanique Fennebeumer 055-506 33 33 .