Een lange traditie van deskundigheid

De kwaliteit, deskundigheid en betrokkenheid van De Ruiter Mos Netwerk Notarissen kent een lange traditie. De lijst notarissen die hen voorgingen, is terug te voeren tot eind 19de eeuw en telt regionaal bekende namen als W.H. van Bilderbeek, B. Kuipers, B.H. Vaags, J.M. Bakker, J.F. Suvee, T.P. Damstra, J.C.A.M. Huntjens, A.H.N. Stollenwerck, P.J. Colijn, J.M. Bruns, J.H. Jochems, W.J. Barendse en D.J.M. Haase.

Het kantoor wordt tegenwoordig geleid door notaris mr. A. de Ruiter en notaris mevrouw mr. S. Mos-van Gool.

In 2010 is het kantoor toegetreden tot Netwerk Notarissen, het grootste samenwerkingsverband van notarissen in Nederland. Netwerknotarissen houden elkaar scherp en helder, delen kennis en adviseren elkaar, om hun cliënten beter te kunnen helpen.

Lees verder...

Het kantoor ligt op de grens van de historische binnenstad, maar het eigenlijke werkgebied is veel groter en omvat de gehele Drechtsteden en aangrenzende regio’s.

Verberg lees verder...

nieuws van het notariskantoor

21 april 2020

Feestdagen en openingstijden

Ons kantoor is op maandag 27 april (Koningsdag) en dinsdag 5 mei (Bevrijdingsdag) gesloten. Dit geldt ook voor de overige feestdagen dit voorjaar: Hemelvaartsdag en de dag erna (21 en 22 mei) en Tweede Pinksterdag (1 juni) .

23 maart 2020

Dienstverlening en uitbraak coronavirus

In Nederland worden steeds verdere maatregelen genomen om het Corona-virus in te dammen. De Ruiter Mos Notarissen neemt hierin haar verantwoordelijkheid. Daarom hebben wij ter bescherming van uw en onze gezondheid de volgende maatregelen ingevoerd:

• Onze medewerkers werken zoveel als mogelijk vanuit huis. Hierdoor zijn wij mogelijk minder goed telefonisch bereikbaar; u kunt het beste via email (info@drmnotarissen.nl) met ons communiceren.

• Wij ontvangen alleen bezoekers op ons kantoor die van tevoren een afspraak hebben gemaakt. Alleen de direct betrokkenen zijn daarbij welkom.

• Bespreekafspraken worden in overleg met u telefonisch (zo mogelijk via Skype) gedaan.

• Iedere aanwezige op ons kantoor moet de vastgestelde hygiënemaatregelen opvolgen.

• Bij beginnende verkoudheid, koorts of griep, of een huisgenoot die koorts heeft, moet iedereen (cliënt of medewerker) thuis blijven.

In het algemeen vragen wij u zoveel als mogelijk mee te werken aan een digitale wijze van samenwerking in deze periode. Hiermee kunnen wij u zoveel als mogelijk van dienst blijven in deze roerige tijden. Gelukkig zijn veel zaken per mail of telefonisch af te handelen. Wij volgen de ontwikkelingen op de voet en zullen u nader informeren mocht hier aanleiding voor zijn. Neem gerust contact met ons op als u nog vragen heeft. Wij wensen u gezondheid toe dan wel sterkte als u of uw naasten geconfronteerd worden met het Corona-virus.

13 maart 2020

Coronavirus

In verband met de laatste ontwikkelingen omtrent het COVID-19-virus vragen wij uw aandacht voor het volgende. Voor iedereen die werkzaam is op ons kantoor geldt het landelijke protocol ten aanzien van het al dan niet verschijnen op kantoor. Wij gaan er van uit dat u ook niet naar ons kantoor komt, indien het volgende op u van toepassing is:

  • u heeft verkoudheidsklachten (neusverkoudheid, hoesten, keelpijn) of koorts;
  • u heeft een huisgenoot die patiënt is met COVID-19;
  •  u bent in gebieden geweest waar het coronavirus heerst en heeft verkoudheidsklachten of koorts.

Mocht een van deze omstandigheden op u van toepassing zijn, wilt u ons dan direct informeren?

Voor uw en onze veiligheid zijn wij terughoudend in het maken van nieuwe afspraken tot en met de week van 31 maart, die geen spoedeisend karakter hebben. Wij hopen op uw begrip.

nieuws van netwerk notarissen

4 oktober 2020nieuws

Dierendag 2020: Heb jij al eens nagedacht over een huisdierenclausule?

Er zijn veel mensen met een huisdier. Maar vaak hebben huisdierenbaasjes niet nagedacht over hoe het verder moet met hun huisdier na scheiding of als ze zelf niet meer kunnen...

lees verder >
28 september 2020nieuws

Het ubo-register: wat betekent dat voor jou?

De Kamer van Koophandel heeft sinds 27 september 2020 een nieuw register: het ubo-register. Organisaties moeten gegevens aanleveren voor dat register. Soms loopt dat via de notaris.  In verband met...

lees verder >
15 september 2020nieuws

Prinsjesdag 2020: dit zijn de belastingplannen voor 2021

Vandaag is het Prinsjesdag. De troonrede is voorgelezen en de Miljoenennota en het Belastingplan 2021 zijn gepresenteerd. Hieronder worden een aantal belangrijke plannen voor je uitgelicht.
Overdrachtsbelasting
Per 1 januari...

lees verder >
mr. A. de Ruiter (Adriaan) Notaris
aderuiter@drmnotarissen.nl
078-6112346 (secr.)
mr. S. Mos-Van Gool (Saskia) Notaris, EPN estate planner en scheidingsbemiddelaar
smos@drmnotarissen.nl
078-6112347 (secr.)
mr. N.M. Brandsema (Neline)Kandidaat-notaris
nbrandsema@drmnotarissen.nl
078-6112374 (secr.)
de heer F.H.A. Mertens (Frans)Klerk
mevrouw C. Haesakkers (Claudia)Klerk
mevrouw D. Vekemans (Dasja)Notarieel medewerkster / HBO-juriste
de heer M. de Lange (Martin) Boekhouder
mevrouw C. Vanderheyden-aan de Wiel (Cora)Secretaresse
mevrouw G.P. Lemaire-Hooftman ( Trudy)Secretaresse
mevrouw M.V. Teunissen-Tellekamp (Marnon)Secretaresse
mevrouw T.A. Hooghart (Thea)Secretaresse
mevrouw K. Posthumus (Kirsten)Secretaresse
mevrouw M. Pennings-Klous (Miranda)Secretaresse
mevrouw J.F. Meulens (Jennifer)Secretaresse
mevrouw M.J.L. van Spanje (Lisanne)Secretaresse
mevrouw N.M. Schirm (Nikki)Notarieel medewerkster
mevrouw A.F. van Os (Anke)Receptioniste/algemeen secretaresse

De Ruiter Mos Netwerk Notarissen

handelsregisternr: 70530912
btw nr: NL 812091231B01

Openingstijden

Maandag09:00 - 17:00 uur
Dinsdag09:00 - 17:00 uur
Woensdag09:00 - 17:00 uur
Donderdag09:00 - 17:00 uur
Vrijdag09:00 - 17:00 uur
ONDER ‘NIEUWS’ STAAN DE AFWIJKENDE OPENINGSTIJDEN DIE GELDEN TIJDENS DE DECEMBERPERIODE

Bezoekadres

Burgemeester de Raadtsingel 31
3311 JG Dordrecht

vraag stellen

Je kunt hieronder je gegevens en je vraag invullen. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

afspraak maken

Als je hieronder je gegevens invult nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op om de afspraak in te plannen.